onsdag 18 mars 2009

Hela helgen i en sammanfattning


Oj Oj vad jag har att göra i helgen. Imorgon ska jag efter skolan träffa en kompis som heter Anna, vi ska ta en fika och prata gamla minnen. Sedan måste jag hem och plugga, har lite panik eftersom jag inte pluggat något på rättskunskapsprovet som vi har på tisdag. Min pappa kommer dessutom hem från Brassilisen imorgon, GLAD! På fredag ska jag träna med Malin igen, det var ett tag sedan vi tränade tillsammans, har inte riktigt haft tid. Sedan ska jag träffa en kompis och fika kanske gå lite på stan eller nått. Hade tänkt att gå lite på stan med mamma men det blir inte av eftersom jag ska träffa Hanna vid typ fyra och efter det är klockan för mycket. Så istället ska jag hem och fixalite, kanske ska på fest på fredagen eller bara bio eller nått haha, vi får se vart helgen tar oss. Så på lördagen ska jag till vrångö för att fira min bortgångna lillebror, kanske är där till typ tre, sedan ska jag se vad jag hittar på, måste träffa killen med madonnabiljetter oxxå. Ja jag ska ju på madonna konserten. Så lördagen har jag inget planerat. Söndagen var det någon jag skulle hitta på något med men jag kommer inte ihåg (pinsamt!). Jaja måste i alla fall plugga hela söndagen, har ingen tid på måndag så söndagen blir pluggdag......

Inga kommentarer: