tisdag 1 september 2009

Ödet...<3


I torsdags så var jag ute med två kompisar och vi skulle till sticky fingers top floor. Tyvärr så kom vi inte in då en av dem inte än är arton. Då gick vi till Berså och tog oss en drink och pratade lite. Dock var i ju ute för att ragga killar och på berså fanns det killar men inte under 35. Vi bestämmde oss för att dra upp mot Avenyn. Tänkte att vi kanske kunde komma in på parken som jag hört ska vara bra.Vi hade säkert kommit in men vi bara kolla på kön och kollade på varandra, nej tack! Så det blev lilla london och en gullig drink till oss tre.


När jag sitter ensam vid bordet och mina kompisar i baren kommer en snygg kille in i baren och en av mina kompisar blir helt till sig.Sedan kommer han och sätter sig vid bordet brevid det jag sitter vid. Det är ju en gammal klasskompis till mig visar det sig och inte långt senare är vi alla påväg till hamngatan. Idag fick jag reda på att de ska träffas snart igen, vilken kärlekshistoria va? eller kanske inte men det är gulligt i alla fall :D

Inga kommentarer: